Leverans information
1. Orderbekräftelse
En orderbekräftelse skickas automatiskt till den e-postadress som du har angivit i dina kunduppgifter. Det kan vara bra att spara den vid eventuella kontakter med kundtjänst.
2. Leveranstid
Leveranstiden är normalt 2-5 dagar från det att din beställning görs. Skulle någon vara tillfälligt vara slut i lagret kan leveranstiden vara längre. I förekommande fall får du meddelande om detta.
3. Frakt
Fraktkostnaden kan du se i kassan innan du bekräftar köpet.
4. Betalningssätt
Butiken har Swish som det enda betalningsalternativet.
6. Reklamationer
Om du skulle få en vara som är defekt eller en felaktig leverans kontaktar du kundtjänst på 070-387 71 80 eller skickar ett mail till info@morlis-rimochfason.se så hjälper vi dig. Du måste dock meddela kundtjänst detta senast 14 dagar efter det att du har mottagit dina varor. För att returnera en vara ska denna vara oanvänd och i det skick som den var när du mottog den. Returnera varan tillsammans med kvitto eller en kopia av den! På kvittot anger du retur orsak. Obs! Du måste först ta kontakt med kundtjänst för att få reklamationen godkänd.
7. Tvist
Tvister med anledning av dessa villkor ska avgöras i svensk domstol